مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-03اقتصادي

20  پروژه راهداری در سفر رییس جمهور به البرز افتتاح می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به البرز 20 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 485 میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به البرز 20 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 485 میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زندی فر روز یکشنبه 12 آذرماه اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان 20 پروژه راهداری در این استان با اعتباری بالغ بر 485 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در شهرستان ساوجبلاغ این پروژه ها در قالب روکش آسفالت محور ولیان- اسکولدره، روکش آسفالت راه های روستایی آردهه به شنده، خور، هیو، عرب آباد خسروی، روکش آسفالت محور سیبستان، بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی فشند، بهسازی و روکش آسفالت ورودی روستای سعیدآباد، روکش آسفالت محور تهراندشت، روکش آسفالت ورودی کردان، روکش آسفالت حفاظتی و لکه گیری محور قدیم کرج- آبیک و روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل باند شمالی آزادراه تهران- کرج- قزوین (حدفاصل پل حصارک تا پل هشتگرد) با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20  پروژه راهداری در سفر رییس جمهور به البرز افتتاح می شود

20  پروژه راهداری در سفر رییس جمهور به البرز افتتاح می شود